BLOG

Για ποιους λόγους η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας δεν έχει αρκετές κρατήσεις το 2023

Η σημασία της σύγχρονης ιστοσελίδας για ένα ξενοδοχείο

για ποιους λόγους δεν έχω κρατήσεις στην ιστοσελίδα ξενοδοχείου

Σήμερα, ανεξάρτητα από το πόσο αναπολούμε την απλότητα και τον αυθορμητισμό των φοιτητικών μας εξορμήσεων, δεν χωρά αμφιβολία ότι όλο το κεφάλαιο των διακοπών έχει αλλάξει οριστικά, ειδικά με τη συμβολή του Διαδικτύου στην επονομαζόμενη τουριστική βιομηχανία.

 

Προγραμματίζουμε τις διακοπές μας μήνες πριν, επιλέγουμε το ξενοδοχείο μας ανάμεσα σε αναρίθμητες επιλογές, γνωρίζουμε από πριν πού θα πάμε για φαγητό και ποτό, έχουμε τακτοποιήσει το θέμα των μετακινήσεων μας, έχουμε δει πλήθος φωτογραφικού υλικού για να γνωρίζουμε ποια μέρη ‘’αξίζει΄΄ να επισκεφτούμε. Και ΦΥΣΙΚA από δίπλα τα reviews που επιβεβαιώνουν ή ακυρώνουν αυτές τις υποσχέσεις. 

 

Προφανώς ως τουρίστες έχουμε την επιλογή. Οι  επιχειρήσεις όμως που δραστηριοποιούνται στον τουριστικό κλάδο, δεν έχουν την επιλογή. 


Πλέον οι χρήστες του διαδικτύου διαβάζουν σύντομα και περιεκτικά κείμενα και την κυρίαρχη εντύπωση τους τη σχηματίζουν από τις φωτογραφίες, τα video και τα reviews, ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ. Αυτή είναι η πραγματικότητα και σύμφωνα με αυτή πρέπει μια τουριστική επιχείρηση να χαράξει την πολιτική της.

 

Επομένως, όπως κάθε χρόνο οι περισσότερες τουριστικές επιχειρήσεις (π.χ. ξενοδοχεία) προβαίνουν σε συντηρήσεις και αναβάθμιση των υπηρεσιών τους, το ίδιο ακριβώς πρέπει να γίνει και με την ιστοσελίδα τους και το φωτογραφικό και λοιπό οπτικοακουστικό τους υλικό. Ένας χρήστης που ενδιαφέρεται να πραγματοποιήσει μια κράτηση σ΄ ένα ξενοδοχείο, εάν στην ιστοσελίδα δει απαρχαιωμένο design ή φωτογραφίες που τραβήχτηκαν πριν από πέντε χρόνια προφανώς θα υποθέσει ότι εξίσου παραμελημένο θα είναι και το ίδιο το ξενοδοχείο. 

 

Ειδικά σε τουριστικές περιοχές όπου ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, όπως τα Χανιά, η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου κατέχει κομβική σημασία. Η  ιστοσελίδα του ξενοδοχείου είναι το πλέον βασικό μέσο, το βασικό όπλο δηλαδή, στο ψηφιακό μάρκετινγκ κάθε ξενοδοχείου και τουριστικής επιχείρησης γενικότερα.



Για ποιους λόγους η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου δεν έχει αρκετές κρατήσεις το 2023

  1. Η σελίδα του ξενοδοχείου είναι παλιά με ξεπερασμένο design και αργή
  2. Οι φωτογραφίες του site του ξενοδοχείου είναι παλιές ή κακής ποιότητας.
  3. Η ιστοσελίδα δεν διαθέτει σύστημα online κρατήσεων για το ξενοδοχείο σας.
  4. Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου δεν φαίνεται σωστά σε όλες τις συσκευές responsive design)
  5. Δεν υπάρχουν σχόλια και κριτικές από πελάτες στην ιστοσελίδα του καταλύματός σας. 


Ειδικά για τα ξενοδοχεία και τα τουριστικά καταλύματα, όπως πολυτελείς βίλες ή καταλύματα τύπου Airbnb, προκειμένου να έχουν επιτυχημένη παρουσία και ψηφιακή καμπάνια οφείλουν να συγκεντρώνουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά στον ιστότοπό τους.

Εάν θέλετε να αυξήσετε την απόδοση της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας επικοινωνήστε μαζί μας.

δείτε ακόμα